Details

Zakaj nas luksuz privlači? : diplomsko delo
ID Kuljanac, Blanka (Author), ID Lah, Marko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kuljanac-blanka.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:luksuz, nakupno vedenje
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[B. Kuljanac]
Year:2016
Number of pages:123 f.
PID:20.500.12556/RUL-84629 This link opens in a new window
UDC:366.12(043.2)
COBISS.SI-ID:34134621 This link opens in a new window
Publication date in RUL:09.09.2016
Views:7562
Downloads:216
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
KULJANAC, Blanka, 2016, Zakaj nas luksuz privlači? : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : B. Kuljanac. [Accessed 5 April 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kuljanac-blanka.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Vpliv imidža na nakupno odločanje potrošnikov
  2. Potrošnikove nakupne odločitve za trgovske blagovne znamke živilskih izdelkov
  3. Vpliv pozitivnih in negativnih e-govoric na imidž tržne znamke in na nakupno namero porabnika
  4. Vpliv ekoloških oznak na preference potrošnikov
  5. Kraja identitete blagovne znamke
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Ocena prepoznavnosti blagovne znamke Slovenijales
  2. Vpliv družbenih omrežij na nakupno vedenje potrošnika

Back