izpis_h1_title_alt

Marketing communications and distribution of the beverage Pašareta : master's thesis
ID Može, Izabel (Avtor), ID Redek, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/moze1785-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, non-alcoholic beverages, new products, consumer behaviour, business communication, advertising, media, direktna prodaja, customer relationship
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:I. Može
Leto izida:2015
Št. strani:III, 68 str.
PID:20.500.12556/RUL-83927 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22972390 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2016
Število ogledov:1610
Število prenosov:247
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razvoj trženjskega komuniciranja in tržnih poti za pijačo Pašareta
Ključne besede:trženje, brezalkoholne pijače, novi proizvodi, vedenje potrošnikov, poslovno komuniciranje, oglaševanje, mediji, direktna prodaja, odnosi s strankami

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj