izpis_h1_title_alt

Vpliv interneta na nakupni proces slovenskega porabnika : primer turističnih storitev
ID Kovačič, Doroteja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kovacic1980-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, trženje, nakup, vedenje potrošnikov, odločanje, informacijska tehnologija, Internet, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:D. Kovačič
Leto izida:2015
Št. strani:II, 65, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-83907 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22952166 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2016
Število ogledov:1339
Število prenosov:166
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of the internet on the purchase process of the Slovenian consumer: the case of tourism services
Ključne besede:Slovenia, tourism, marketing, purchasing, consumer behaviour, decision making, information technology, Internet, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj