izpis_h1_title_alt

Plačljivo spletno oglaševanje
ID DAMJAN, JURE (Avtor), ID Solina, Franc (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,10 MB)
MD5: 2A799D78B2BEB9161C69B063F41B2EA1
PID: 20.500.12556/rul/d6d5aa83-853d-4dbd-a342-6762bfdc73f9

Izvleček
V dobi, ko postaja splet eden večjih kanalov za prodajo in širjenje informacij, se organizacije, podjetja in posamezniki srečujejo s tem, kako svoja spletna mesta predstaviti širši množici ljudi in privabiti nove obiskovalce. V diplomski nalogi je predstavljeno plačljivo spletno oglaševanje, s katerim lahko prav vsak lastnik spletnega mesta, tudi posameznik, pripelje obiskovalce na svojo stran na enostaven in hiter način. Predstavljeni so glavni kanali za oglaševanje, glavni svetovni in lokalni igralci, tehnologije in orodja, ki nam pomagajo spremljati in optimizirati oglaševanje, dobre prakse, ki smo jih spoznali tokom raziskovanja spletnega oglaševanje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletno oglaševanje, plačljivo spletno oglaševanje, prikazno oglaševanje, iskalno oglaševanje, Adwords, Facebook, Google Display Network, CPC, CPM, CPA, spletna analitika, konverzija, cena na klik, cena na prikaz, oglaševalske mreže
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-83813 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.06.2016
Število ogledov:1749
Število prenosov:936
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Paid online advertising
Izvleček:
In time when internet is becoming one of the major channels for sales and spreading information, organizations, companies and individuals face challenges on how to present their websites to wider audience as well as attract new visitors. In this thesis we have presented paid online advertising, which can be used by any website owner, even individual, to drive visitors to their websites in an easy and fast way. We have also presented main advertising channels, major global and local players, technology and tools, which help us track and optimize advertising campaigns as well as good practices we acquired during research of online advertising.

Ključne besede:online advertising, paid online advertising, display advertising, search advertising, Adwords, Facebook, Google Display Network, CPC, CPM, CPA, website analytics, conversion, cost per click, cost per mille, advertising networks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj