izpis_h1_title_alt

Postavitev kontaktnega centra
ID MILOVIĆ, PREDRAG (Avtor), ID Zajc, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,68 MB)
MD5: 9B1D4544E3E7659B64D9A87CD343F3FD
PID: 20.500.12556/rul/ec12997a-4cdd-4952-9503-5b477e39bf48

Izvleček
V diplomski nalogi je predstavljena postavitev kontaktnega centra, ki temelji na rešitvah Microsoft Lync in lastno razvite rešitve ContactInCloud. V diplomski nalogi sem predstavil tudi vidik projektnega vodenja, ki je potreben za vpeljavo tovrstne kompleksne rešitve.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kontaktni center, Microsoft Lync, projektna ekipa, projektni načrt, popis zahtev, terminski načrt, Ganttov diagram
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-83609 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.06.2016
Število ogledov:1191
Število prenosov:445
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Setting-up a contact center
Izvleček:
In this thesis I have presented a proces of setting-up a contact center witch is based on Microsoft Lync and own developed solutions ContactInCloud. I have allso presented the aspect of project management that is needed for the introduction of such complex solutions.

Ključne besede:kontaktni center, Microsoft Lync, the project management, the project plan, requirements, time schedule, Gantt chart

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj