izpis_h1_title_alt

Likovne značilnosti celostne grafične podobe s področja kmečkega turizma
ID Frlic, Mojca (Avtor), ID Selan, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3476/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Kvaliteten logotip in celostna grafična podoba lahko pomembno pripomoreta k prepoznavnosti turistične kmetije na trgu. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela: likovno-teoretski in likovno-praktični del. V prvem, likovno-teoretskem delu, raziščem, kakšen je pomen celostne grafične podobe, na področju kmečkega turizma in v kolikšni meri je področje celostne grafične podobe razvito med slovenskimi turističnimi kmetijami, ter podam primerjavo z avstrijskim in italijanskim območjem. V tem delu raziščem zakonitosti oblikovanja grafičnih znakov, logotipov in celostnih grafičnih podob. Na podlagi dobljenih ugotovitev analiziram obstoječe grafične znake s področja kmečkega turizma. V drugem, likovno-praktičnem delu, na podlagi spoznanj, pridobljenih skozi likovno-teoretski del, oblikujem celostno grafično podobo za turistično kmetijo Na Lanišah. Avtorsko oblikovanje predstavim, od uvodnih idej, načrtovanja, izdelave logotipa v vektorski obliki, do končne celostne grafične podobe, z njeno uporabnostjo v praksi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:celostna grafična podoba
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-83217 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11030089 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.08.2016
Število ogledov:1691
Število prenosov:257
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Art characteristics of corporate identity design in farm tourism
Izvleček:
Quality logo and corporate identity, can make an important contribution to the visibility of tourist farm on the market. The thesis is divided into two sections: Art-theoretical and practical section. In the first, art-theoretical section, I investigate, the importance of corporate identity, in the field of rural tourism and the extent to which the scope of corporate identity is developed among the Slovenian tourist farms and I give a comparison with the Austrian and Italian areas. In this part I also research the basic principles of graphic design, logos and corporate identities. I analyze existing logos in the field of rural tourism, based on the obtained results. In the second, art-practical section, I form a corporate identity for the tourist farm Na Lanišah, on the basis of lessons learned through the art-theoretical section. I represent my original corporate identity from the preliminary ideas, designing logo in vector format to the complete corporate identity and its usefulness in practice.

Ključne besede:corporate identity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj