Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Diofant iz Aleksandrije : študijsko gradivo : zgodovina matematike
ID
Razpet, Marko
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3455/
Image galllery
Abstract
Diofant iz Aleksandrije, helenistični matematik iz 3. stoletja, je bil za razvoj matematike pomemben že samo zato, ker je uvedel nekaj okrajšav in znakov, s katerimi je poenostavil zapise. Zapustil nam je številne naloge, ki si jih je zadal sam ali pa so bile znane že matematikom, ki so živeli pred njim. Večina Diofantovih nalog posega v teorijo števil. Vedno išče rešitve med naravnimi ali racionalnimi števili. Običajno njegove naloge zahtevajo poiskati nekaj takih števil, ki izpolnjujejo določene algebrske pogoje. Navadno si izbere konstantna števila tako, da je naloga rešljiva in se zadovolji z eno rešitvijo. Negativne in ničelne rezultate je Diofant imel za nesmiselne. Ker je uvedel relacijo enakosti števil in pravila, kako se z njimi dela, imajo nekateri Diofanta za očeta algebre. V matematiki po njem imenujemo diofantske enačbe in diofantske približke.
Language:
Slovenian
Keywords:
matematiki
Work type:
Not categorized
Typology:
2.05 - Other Educational Material
Organization:
PEF - Faculty of Education
Place of publishing:
Ljubljana
Publisher:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Oddelek za matematiko in računalništvo
Year:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-82788
COBISS.SI-ID:
11008585
Publication date in RUL:
25.05.2016
Views:
1715
Downloads:
252
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
mathematics
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back