izpis_h1_title_alt

Geografija v vrtcih in na razredni stopnji osnovne šole v Sloveniji
ID Umek, Maja (Avtor), ID Gašperšič, Manca (Prevajalec povzetka)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://revije.ff.uni-lj.si/Dela/article/view/dela.43.1.61-75/5328 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek daje odgovore na vprašanja: koliko in s katerimi vsebinami je geografija vklju - čena v učne načrte od predšolskega obdobja do vključno petega razreda osnovne šole, v kolikšnem količinskem razmerju je do drugih predmetnih področij in za katere spre - membe učnih načrtov bi si bilo potrebno prizadevati pri naslednjih prenovah. Analizirali smo učne načrte, v katere so vključene geografske vsebine. Uporabili smo kvalitativno in semi kvantitativno analizo. Kategorije za kvalitativno analizo so bile pokrajinske sestavi - ne oziroma njihove prvine, pokrajine ter orientacija in kartografija.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:šolska geografija, učni načrti, vrtec, osnovna šola, razredni pouk, Slovenija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 61-75
Številčenje:[Št.] 43
PID:20.500.12556/RUL-82640 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2/.3.091.2:91(497.4)
ISSN pri članku:0354-0596
DOI:10.4312/dela.43.4.61 75 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:59369826 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.05.2016
Število ogledov:2679
Število prenosov:270
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Dela
Založnik:Oddelek za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Oddelek za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Znanstvena založba Filozofske fakultete, Založba Univerze v Ljubljani
ISSN:0354-0596
COBISS.SI-ID:23805442 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The paper elucidates to what extent and with what contents geography is included in syllabuses from the preschool period to the fifth grade, its quantity relation to other sub - jects, and syllabus changes to be sought in future reforms. We analysed curriculums that incorporate geographical contents, with the use of qualitative and semi-quantitative analysis. Encoding categories comprised landscape elements, regions, orientation and cartography.

Ključne besede:geographical education, curriculum, kindergarten, primary-level teaching, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj