izpis_h1_title_alt

Pomen dobro načrtovane komunikacijske kampanje na platformah za množično financiranje : magistrsko delo
ID Kirič, Aljoša (Avtor), ID Kamin, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_kiric-aljosa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:množično financiranje, množično zunanje izvajanje, komunikacijska kampanja, uspešnost komuniciranja, model POSTAR
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kirič]
Leto izida:2016
Št. strani:75 str.
PID:20.500.12556/RUL-81692 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.14:004.738.5(043.3)
COBISS.SI-ID:33970269 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.04.2016
Število ogledov:1697
Število prenosov:214
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj