izpis_h1_title_alt

Pomen zadovoljstva s storitvami po prodaji pri nameri o ponovnem nakupu avtomobila istega proizvajalca : magistrsko delo
ID Kuhelj, Boris (Avtor), ID Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Rovan, Jože (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kuhelj2689.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:prodaja, trženje, potrošnik, zadovoljstvo, meritve, faze, metode, case study, Slovenija, avtomobili
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Kuhelj]
Leto izida:2005
Št. strani:87 str., 29 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-8156 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15848422 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1074
Število prenosov:286
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:sales, marketing, consumer, satisfaction, measurements, phases, methods, case study, Slovenia, cars

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj