izpis_h1_title_alt

Kako je učilnica postala pedagoški laboratorij
ID Radović, Vera Života (Avtor), ID Mihajlovič, Duška (Avtor), ID Krnel, Dušan (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3396/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Učiteljska fakulteta v Beogradu je najmlajša članica beograjske univerze. Že od ustanovitve dalje predstavlja didaktika pomemben del študijskega programa fakultete. Zahvaljujoč teoretični in praktični podlagi, ki sta jo ustvarila prof. Mladen Vilotijević in prof. Veljko Bandur, nam ni bilo težko kot tretji gerenaciji didaktikov nadaljevati delo in k temu prispevati tudi svoj osebni pečat. Pedagoški laboratorij predstavlja del teh prizadevanj. Postavljen je v običajno učilnico, opremljeno s sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo, ki smo jo kupili s sredstvi HAMOC, tj. s sredstvi projekta Tempus. Laboratorij je v funkciji razvoja kompetenc in raziskovalnih študijev študentov drugega letnika smeri razredni pouk. Temeljni namen laboratorija je delo s študenti v okviru predavanj iz splošne didaktike, ki je skupaj z didaktično prakso ovrednotena z 11 ECTS. Pri tem ni pomembno le veliko število kreditov, dodeljenih predmetu, ampak tudi odgovornost, ki jo čutimo do študentov, in pa zadovoljstvo zaradi pogojev, ki omogočajo, da to, kar prenašamo na študente, tudi preizkusimo, pokažemo in spreminjamo ter skupaj podoživljamo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pedagoški laboratorij
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
Št. strani:6-8
Številčenje:20
PID:20.500.12556/RUL-81110 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1318-9670
Datum objave v RUL:30.03.2016
Število ogledov:1330
Število prenosov:273
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Naravoslovna solnica
Skrajšan naslov:Naravosl. solnica
Založnik:Modrijan
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:61316864 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:teaching

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj