izpis_h1_title_alt

The Tokyo Olympic Games 2020, its role for influencing the perceptions held by the world on the governmental attitude toward the nuclear power plant problem, and re-branding the image of Japan
ID Ando, Rieko (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ando2010-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Japonska, turizem, šport, image, blagovne znamke, vlada, jedrske centrale, varnost, trženje, Japan, tourism, sports, image, trademarks, government, nuclear power stations, safety, marketing
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Ando]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/RUL-80616 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:22962662 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:2676
Število prenosov:304
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj