izpis_h1_title_alt

An analysis of consumer ethnocentrism and its sources and effects in Macedonia : master's thesis
ID Pagovska, Milena (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pagovska1962-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Makedonija, medkulturno delovanje, etnocentrizem, trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, podatki, meritve, Macedonia, cross-cultural activities, ethnocentrism, marketing, consumer behaviour, decision making, data, measurements
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Pagovska]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 65, 27 str.
PID:20.500.12556/RUL-80609 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22933990 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1778
Število prenosov:269
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Analiza etnocentrizma porabnikov, njegovi viri in učinki v Makedoniji

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj