izpis_h1_title_alt

Oblikovanje trženjske strategije športne blagovne znamke FZ Forza na slovenskem trgu : magistrsko delo
ID Skerbiš, Dušan (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skerbis4713.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, šport, proizvodi, blagovne znamke, strategija trženja, poslovno komuniciranje, cena, konkurenca
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Skerbiš]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 82, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-80594 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22925542 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1030
Število prenosov:137
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The formulation of marketing strategy of sports brand FZ Forza on Slovenian market
Ključne besede:marketing, sports, products, trademarks, marketing strategy, business communication, price, competition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj