izpis_h1_title_alt

Vloga glasbe v nakupnem procesu pri mladih : magistrsko delo
ID Jerina, Jan (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jerina1929-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, mladina, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Jerina]
Leto izida:2015
Št. strani:III, 76, 27 str.
PID:20.500.12556/RUL-80580 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22912998 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1365
Število prenosov:199
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The role of music in the purchasing process of young people
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, youth, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj