izpis_h1_title_alt

Izzivi trženjske strategije blagovne znamke Lisca na nemškem trgu : magistrsko delo
ID Dular, Bogdan (Avtor), ID Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dular1851-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Nemčija, Slovenija, tekstilno podjetje, Lisca, poslovanje podjetja, zunanja trgovina, blagovne znamke, trg, strategija trženja, poslovno komuniciranje, konkurenčne prednosti, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Dular]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 60 str.
PID:20.500.12556/RUL-80574 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22911206 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1166
Število prenosov:175
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Marketing strategy challenges for the brand Lisca in the German market
Ključne besede:Germany, Slovenia, tekstilno podjetje, Lisca, company performance, foreign trade, trademarks, market, marketing strategy, business communication, competitive advantage, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj