izpis_h1_title_alt

Impact of new marketing communication tools on brand equity : doctoral dissertation
ID Petek, Nuša (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Vida, Irena (Komentor), ID Christodoulides, George (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/doktor/petek.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Petek]
Leto izida:2015
Št. strani:VI, 244, 84 str.
PID:20.500.12556/RUL-80446 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:22741734 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1657
Število prenosov:259
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Okoljski management in teorija življenjskega cikla organizacije: teoretična konceptualizacija in empirična raziskava
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, premoženje, vrednotenje, oglaševanje, oglas, elektronsko trženje, disertacije

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj