izpis_h1_title_alt

Etični problemi povezani z neposrednim trženjem : diplomsko delo
ID Race, Sašo (Avtor), ID Zupan, Nada (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/race4846.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, direktno trženje, metode, strategija trženja, etika, družbena odgovornost, zakonodaja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Race]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 47, XXXV str.
PID:20.500.12556/RUL-80439 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22706662 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1151
Število prenosov:162
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Ethical issues related to direct marketing
Ključne besede:marketing, direct selling, methods, marketing strategy, ethics, social responsibility, legislation, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj