izpis_h1_title_alt

Analiza trženja na družbenih omrežjih v zavarovalništvu : magistrsko delo
ID Šušteršič, Klavdija (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/sustersic1705-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zavarovalstvo, socialne mreže, trženje, poslovno komuniciranje, storitve, mednarodne primerjave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Šušteršuič]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 62, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-80421 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22680038 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1312
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:An analysis of social media marketing in the insurance industry
Ključne besede:insurance, social network, marketing, business communication, services, international comparisons, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj