izpis_h1_title_alt

Vloga pozitivne psihologije in dobrobiti porabnika v trženju : magistrsko delo
ID Bačić, Tina (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bacic1588-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, psihologija potrošnika, poslovna morala, trendi, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Bačić]
Leto izida:2014
Št. strani:I, 66, 22 str.
PID:20.500.12556/RUL-80387 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22654694 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1269
Število prenosov:166
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The role of positive psychology and consumer well-being in marketing
Ključne besede:marketing, business communication, consumer psychology, business morality, trends, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj