izpis_h1_title_alt

Stališča internetnih uporabnikov do posameznih oblik spletnih oglasov : magistrsko delo
ID Ribnikar, Nina (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ribnikar1628-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, informacijska tehnologija, Internet, oglaševanje, oglas, potrošnik, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Ribnikar]
Leto izida:2014
Št. strani:III, 58, 43 str.
PID:20.500.12556/RUL-80350 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:22523878 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1009
Število prenosov:129
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Internet users' attitudes toward online advertising formats
Ključne besede:marketing, information technology, Internet, advertising, advertisement, consumer, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj