izpis_h1_title_alt

Genetski pristop k strateškim igram
ID Kristl, Črt (Avtor), ID Fijavž, Gašper (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Brodnik, Andrej (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/3244/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V delu razvijemo in implementiramo genetski algoritem s katerim optimiziramo nabor znanj, opreme in lastnosti akcijskih junakov v strateški igri Warcraft III, oziroma njeni različici The Kingdom of Kaliron. Izbiro optimalnega nabora, takega pri katerem je akcijski junak kar se da uspešen v bojevanju z nasprotniki, zapišemo kot problem kombinatorične optimizacije, za njegovo reševanje pa uporabimo pristop z genetskim algoritmom. Za oceno sposobnosti junaka smo implementirali simulacijo, za katero smo potrebovali natančno poznavanje mehaničnih in programskih principov igre Warcraft III. Med drugim smo uporabljali metode vzvratnega inženirstva. Konvergenco genetskega algoritma smo zagotovili z uporabo otokov, ločenih podpopulacij s šibko medsebojno interakcijo, in s pazljivo izbiro parametrov genetskega algoritma. Poleg tega smo genetskemu algoritmu dodali spomin, ki pri ustvarjanju novih populacij pripomore k boljšem začetnem stanju osebkov. Ustrezno časovno učinkovitost pa smo pridelali s paralelizacijo metode.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:genetski algoritem, računalniške igre, optimizacija, paralelizacija, simulacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-80190 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1536802243 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.02.2016
Število ogledov:1174
Število prenosov:196
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Genetic Approach to Strategic Games
Izvleček:
In this thesis we develop and implement a genetic algorithm to optimize a set of talents, equipment and sub-attributes of characters in the game Warcraft III and its modification The Kingdom of Kaliron. Finding the optimal set where a character performs the best in fights against enemies is a combinatorial problem for which we use a genetic algorithm to solve. To be able to evaluate a character, we implemented a simulation that required deep knowledge of game mechanics and programming principles of Warcraft III. We also used reverse engineering as a tool. We ensured convergence of a genetic algorithm with the use of population islands, which are disjoint subpopulations with weak mutual interactions, and with careful choosing of genetic algorithm parameters. We also implemented genetic algorithm memory, which helps create better initial individuals when creating new populations. Finally, we used parallelization to reduce the running time of the algorithm.

Ključne besede:genetic algorithm, computer games, optimization, parallelization, simulation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj