izpis_h1_title_alt

Učinkovitost uporabe spletnega kviza pri poučevanju prehranskih vsebin
ID Beronja, Jana (Avtor), ID Koch, Verena (Avtor), ID Lovšin Kozina, Francka (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3300 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Vključevanje informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk gospodinjstva nam omogoča kakovostno poučevanje in skupaj s tehnološkim napredkom ponuja vedno inovativnejše pristope poučevanja. Rezultati empirične raziskave, v kateri je sodelovalo 44 učencev 6. razredov osnovne šole, starih povprečno 11,2 leta, so pokazali pozitiven vpliv uporabe kviza pri pouku gospodinjstva z vidika zapomnjenja snovi. Rezultati so pokazali, da so učenci, ki so novo snov ponavljali s pomočjo kviza, v večjem deležu pravilno rešili naloge. Snov so si tudi po daljšem času bolje zapomnili. Vpeljava kviza v delo je tudi pozitivno vplivala na motiviranost učencev za delo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učne oblike, gospodinjstvo, informacijsko-komunikacijska tehnologija, motivacija, spletni kviz, znanje
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 985-990
PID:20.500.12556/RUL-80113 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.32.016:64
COBISS.SI-ID:10864457 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.01.2016
Število ogledov:1249
Število prenosov:212
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Effectiveness of web quiz in teaching nutrition content
Izvleček:
Integrating Information and Communication Technology in home economics lessons enables high-quality teaching and, together with technological advances, allows for innovative teaching approaches. The results of empirical research conducted among 44 pupils attending the 6th grade of primary school and aged 11.2 years on average showed a positive effect of using the web quiz in home economics lessons. The results also indicated that the pupils who solved the web quiz and thus repeated what they had learned solved more tasks correctly. They also managed to remember more of what they had learned. In addition, the introduction of the quiz in lessons had a positive impact on the pupils' motivation for work.

Ključne besede:home economics, information and communication technology, knowledge, motivation, web quiz

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj