izpis_h1_title_alt

Didaktične igre v naravoslovju - izbirni predmet
ID Pavlin, Jerneja (Avtor), ID Susman, Katarina (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3305/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pedagoške raziskave v zadnjem desetletju temeljijo na preučevanju pomena in vloge aktivnih oblik pouka na znanje in razumevanje učencev. Ena od oblik aktivnega pouka je tudi pouk z uporabo metode didaktične igre. Na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani že četrto leto zapored posebno pozornost namenjamo tudi tej metodi poučevanja naravoslovja pri predmetu Didaktične igre v naravoslovju. Didaktične igre v naravoslovju so strokovni izbirni predmet za študente prve stopnje na študijskem programu Poučevanje na razredni stopnji. V okviru predmeta smo izvedli raziskavo o izkušnjah študentov z didaktičnimi igrami pri pouku naravoslovnih predmetov v času njihovega šolanja. V raziskavi je sodelovalo 18 študentov v študijskem letu 2015/2016. Podatki so bili zbrani na uvodnem srečanju z anketnim vprašalnikom tipa papir-svinčnik. V raziskavi je uporabljena deskriptivna metoda pedagoškega raziskovanja, prepletata se kvalitativni in kvantitativni raziskovalni pristop. Raziskava je pokazala, da imajo študenti izkušnje z didaktičnimi igrami predvsem v osnovnošolskem in univerzitetnem izobraževanju. Rezultati raziskave neposredno prispevajo k oblikovanju in izvedbi vsebine predmeta Didaktične igre v naravoslovju.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:didaktična igra
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Eduvision
Leto izida:2015
Št. strani:594-599
PID:20.500.12556/RUL-80057 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.01.2016
Število ogledov:2108
Število prenosov:195
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Didactic games in science - elective subject
Izvleček:
In last decades, the focus on pedagogical researches is based on active learning strategies. One of these learning strategies is game based learning. Didactic Games in Science is elective subject for pre-service primary school teachers on the Faculty of Education, University of Ljubljana. In this academic year, the fourth implementation of the course is taking place. The research about students’ experiences with didactic games during their educational process was performed on the beginning of this academic year. 18 pre-service primary school teachers filled in paper-pencil questionnaire with 11 items related to didactic games. The research included descriptive method and interlaced both qualitative and quantitative approaches. The results of the research show that students experienced the didactic games especially in primary and university education. The results directly contribute to the preparation and implementation of the course’s content.

Ključne besede:didactic game

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj