izpis_h1_title_alt

Diferenciranje proizvodov v fazi zrelosti v trženju med organizacijami z razvojem spremljajočih storitev : magistrsko delo
ID Bizjak, Aleš (Avtor), ID Tavčar, Mitja I. (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bizjak579.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, medorganizacijsko trženje, storitve, segmentacija, strategija, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Bizjak]
Leto izida:2005
Št. strani:93 str., 2 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-7956 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15790566 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1605
Število prenosov:217
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, intercompany marketing, services, segmentation, strategy, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj