izpis_h1_title_alt

V iskanju objektivnosti v socialnopedagoškem raziskovanju
ID Kordeš, Urban (Avtor), ID Gimpelj, Andreja (Avtor), ID Bojc, Karin (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2210 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V članku je predstavljena je raziskava drugega reda (raziskava raziskovalnega postopka), katere glavni namen je bil odgovoriti na raziskovalni vprašanji o a) učinkovitosti različnih pristopov k kvalitativni analizi in b) o udeleženosti pri kvalitativnem socialnopedagoškem raziskovanju. Na podlagi analize štirih skupin raziskovalcev, ki so analizirali isto besedilo, smo primerjali različne načine analize teksta oziroma različne pristope k iskanju utemeljene teorije (uporabili smo tri različne metode kvalitativne analize). V drugem delu ob predstavitvi refleksije konkretnega skupinskega raziskovalnega procesa razmišljamo o udeleženosti v kvalitativnem raziskovanju in njenih posledicah na konstrukcijo utemeljene teorije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:analiza vsebine, content analysis, družbeno raziskovanje, kvalitativno raziskovanje, objektivnost, qualitative research, raziskovanje, social research, socialna pedagogika
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Združenje za socialno pedagogiko
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 21-45
Številčenje:Letn. 16, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-78583 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:303.4
ISSN pri članku:1408-2942
COBISS.SI-ID:9216073 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:1554
Število prenosov:352
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Socialna pedagogika
Skrajšan naslov:Soc. pedagog.
Založnik:Združenje za socialno pedagogiko
ISSN:1408-2942
COBISS.SI-ID:67365376 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:In search of objectivity in research performed in the field of social pedagogy
Izvleček:
The following paper presents a second-order inquiry (an investigation of research procedures), the main purpose of which was to answer questions about a) the effectiveness of different approaches to qualitative research and b) participation in qualitative research conducted in the field of social pedagogy. The authors have taken four groups of researchers, which analysed the same text, to compare various methods of text analysis and different approaches to devising a well-founded theory (by employing three distinct qualitative methods). In addition to a reflection on the research procedures in question, the second part of this paper considers the participation within qualitative research and its effects on the construction of a plausible theory.

Ključne besede:social research, qualitative research, content analysis, second-order inquiry, qualitative methodology, validity, participation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj