Ker so obstoječe študije proučevale vse prvine diskurza komentarjev s sovražnim govorom, objavljenih pod spletnimi novinarskimi prispevki, razen motivov za branje, skuša ta študija zapolniti raziskovalno vrzel. Anketiranih je bilo 378 bralcev komentarjev s sovražnim govorom, da bi ugotovili, zakaj bralci berejo komentarje s sovražnim govorom. Študija temelji na pristopu uporabe in zadovoljitve. Rezultati kažejo, da anketiranci berejo spletne komentarje s sovražnim govorom zaradi usmeritve, zabave / druženja, udobnosti in iskanja informacij. Iskanje nasveta je bil glavni motiv za branje spletnih komentarjev s sovražnim govorom. Rezultati so tudi pokazali, da so anketirančeva starost, izobrazba in spol negativno povezani z vsemi motivi branja komentarjev s sovražnim govorom. Bolj verjetno je, da moški berejo komentarje s sovražnim govorom kot ženske. Mlajši anketiranci bolj verjetno berejo komentarje s sovražnim govorom kot starejši zaradi vseh analiziranih razlogov. Nižje izobraženi posamezniki bolj verjetno berejo spletne komentarje s sovražnim govorom kot bolj izobraženi. Prihodek anketirancev ni statistično značilno povezan z motivi branja komentarjev s sovražnim govorom. Tisti, ki opravijo več spletnih dejavnosti, preberejo tudi več komentarjev s sovražnim govorom. Ta študija je tudi preučevala, kako je strankarska pripadnost povezana z motivi branja komentarjev s sovražnim govorom. Komentarji s sovražnim govorom bolj privlačijo bralce z močno strankarsko pripadnostjo.
|