izpis_h1_title_alt

Eleganca resnosti branja mladinske književnosti
ID Saksida, Igor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-ZZTTZU6P Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek se osredotoča na metodo interpretacije mladinske književnosti, ki jo izražajo strokovna besedila Helge Glušič. Izhaja iz temeljnih avtopoetik, ki poudarjajo kakovost in naslovniško univerzalnost te književne zvrsti. Obe izhodišči za razlago in vrednotenje je mogoče videti tudi pri avtoričinih interpretacijah mladinske književnosti, predvsem v knjigi Sto slovenskih pripovednikov. V njej se prepletata dva modela branja mladinske književnosti: interpretacija mladinskih besedil kot pomembnega dela celovitega avtorjevega opusa ter osredotočenost na mladinska besedila, če je avtor v literarni zgodovini označen kot ustvarjalec za mladino.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:besedila, interpretacija besedil, otroška in mladinska književnost
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 83-89, 234
Številčenje:Letn. 59, št. 2/3
PID:20.500.12556/RUL-76572 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:821.163.6.09-93
ISSN pri članku:0021-6933
COBISS.SI-ID:10267209 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:1560
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Jezik in slovstvo
Skrajšan naslov:Jez. slovst.
Založnik:Založba Univerze v Ljubljani, Zveza društev Slavistično društvo Slovenije
ISSN:0021-6933
COBISS.SI-ID:746756 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The contribution is focused on the method of interpretation of youth literature as demonstrated by the expert texts of Helga Glušič. The point of departure is the fundamental autopoetics emphasising the quality and the reader universality of this literary genre. Both starting points for interpretation and assessment can be identified in the author's interpretations of youth literature, particularly in A Hundred Slovenian Narrative Writers, in which two models of reading youth literature are intertwined: the interpretation of young readers' texts as an important part of an author's opus, and the focus on these texts in the case that an author has been marked in literary history as a youth writer.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj