Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Public relations : contributions from Ljubljana
ID
Verčič, Dejan
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-TBUIHLJM
Galerija slik
Izvleček
Public relations emerged as an academic discipline in the 1980s in the US, and in 1990s it institutionalised itself in European academia as well. Work at the Marketing Communication and Public Relations department, Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, has been instrumental in the Europeanisation and globalisation of the predominantly US public relations theory and contributed to the development of the reflective model of public relations.
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:
2011
Št. strani:
Str. 1598-1610, 1711
Številčenje:
Letn. 48, št. 6
PID:
20.500.12556/RUL-76119
UDK:
659.4(497.4Ljubljana)
ISSN pri članku:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
30885981
Datum objave v RUL:
21.12.2015
Število ogledov:
725
Število prenosov:
97
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:
Teor. praksa
Založnik:
Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:
0040-3598
COBISS.SI-ID:
763652
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Izvleček:
Odnosi z javnostmi so se kot akademska disciplina pojavili v osemdesetih letih prejšnjega stoletja v ZDA, v devetdesetih pa so se uveljavili tudi na Evropskih univerzah. Delo na Katedri za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani je pomembno prispevalo k evropeizaciji in globalizaciji pretežno severnoameriške teorije odnosov z javnostmi in soustvarilo reflektivni model odnosov z javnostmi.
Ključne besede:
strateško komuniciranje
,
tržno komuniciranje
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj