izpis_h1_title_alt

Public relations : contributions from Ljubljana
ID Verčič, Dejan (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-TBUIHLJM Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Public relations emerged as an academic discipline in the 1980s in the US, and in 1990s it institutionalised itself in European academia as well. Work at the Marketing Communication and Public Relations department, Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, has been instrumental in the Europeanisation and globalisation of the predominantly US public relations theory and contributed to the development of the reflective model of public relations.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 1598-1610, 1711
Številčenje:Letn. 48, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-76119 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.4(497.4Ljubljana)
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:30885981 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:725
Število prenosov:97
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Odnosi z javnostmi so se kot akademska disciplina pojavili v osemdesetih letih prejšnjega stoletja v ZDA, v devetdesetih pa so se uveljavili tudi na Evropskih univerzah. Delo na Katedri za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani je pomembno prispevalo k evropeizaciji in globalizaciji pretežno severnoameriške teorije odnosov z javnostmi in soustvarilo reflektivni model odnosov z javnostmi.

Ključne besede:strateško komuniciranje, tržno komuniciranje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj