izpis_h1_title_alt

Pristopi za ustvarjanje in ohranjanje zvestobe blagovnim znamkam spletnih trgovcev : diplomsko delo
ID Jarm, Maja (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/jarm1869.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, notranja trgovina, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, blagovne znamke, lojalnost, zadovoljstvo, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jarm]
Leto izida:2005
Št. strani:42 str., 15 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-7608 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:15675878 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1220
Število prenosov:254
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:trade, domestic trade, information technology, Internet, electronic commerce, trademarks, loyalty, satisfaction, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj