izpis_h1_title_alt

Social marketing of a different pace : between liberal and paternalistic management of social change
ID Kamin, Tanja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-OCLMHCCV Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This article examines social marketing as one of the approaches for managing social change. We place the concept of social marketing on the continuum between liberal and paternalistic approaches to social change management. Furthermore, we consider which forms of social change management in Slovenia are dominant, and in which position among them is social marketing. The presumption of the discussion is that social marketing has developed at different paces and with different acknowledgements around the world, according to the prevailing governmental philosophy: paternalism or liberalism. Societies based on liberal models of governance seem keener to accept and develop liberal approaches and social marketing among them. In societies with a tradition of paternalistic social change management, where we position Slovenia, social marketing is evolving slowly, with more caution, although incorporating the essential principles of social marketing developed in liberal market societies. We conclude the discussion with an assessment of the current stage of the life-cycle of social marketing in Slovenia, and the opportunities and obstacles to its further development.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 1648-1662, 1713
Številčenje:Letn. 48, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-75761 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.42:005(497.4)
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:30888029 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:1013
Število prenosov:83
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
V prispevku bomo razmišljali o socialnem marketingu kot enem izmed pristopov za upravljanje z družbenimi spremembami. Predstavili bomo pojem socialnega marketinga in ga umestili v nepretržje med liberalnimi in paternalističnimi pristopi upravljanja z družbenimi spremembami ter razmislili, katere so prevladujoče oblike upravljanja z družbenimi spremembami v Sloveniji in kakšno mesto med njimi ima socialni marketing. Razprava izhaja iz predpostavke, da se je socialni marketing najvidneje in najhitreje razvijal v družbah, ki temeljijo na liberalnih modelih upravljanja. V državah s tradicijo paternalističnega upravljanja z družbenimi spremembami, kamor uvrščamo Slovenijo, pa se socialni marketing razvija počasneje in bolj previdno, a sledi temeljnim izhodiščem, postavljenim v liberalnem tržnem sistemu. V zaključku bomo ocenili, na kateri stopnji življenskega cikla se nahaja socialni marketing v Sloveniji in kakšne so možnosti ter ovire za njegov nadaljnjni razvoj.

Ključne besede:družba

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj