izpis_h1_title_alt

Signs of media logic: half a century of political communication in the Netherlands
ID Brants, Kees (Avtor), ID Praag, Philip van (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-ODTOWKZY Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Odnos med politiko in mediji na Nizozemskem se je v zadnjih desetletjih bistveno spremenil. Vendar te spremembe ne sledijo niti spremembam v ZDA niti v drugih evropskih državah. Tehnološke, komercialne in konkurenčne razmere na Nizozemskem sicer niso bistveno drugačne od tistih v ZDA in drugih visoko industrializiranih držav, toda družbenopolitični kontekst vodi k drugačnim praksam političnega komuniciranja. To pojasnjujeta predvsem dva dejavnika: velik vpliv vrednot javne radio-televizije na kakovost, stile in cilje poročanja o politiki tudi v bolj komercialno usmerjenih medijih ter politična kultura nesovraštva, ki se je oblikovala v konsenzualni demokraciji in ki preprečuje negativno in cinično poročanje.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2006
Št. strani:Str. 25-40
Številčenje:Vol. 13, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-75739 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:25042269 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:1000
Število prenosov:187
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor&Francis
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Znamenja medijske logike: pol stoletja raziskovanja političnega komuniciranja na Nizozemskem
Izvleček:
On the basis of three elections, covering a period of fifty years, the authorsaim at testing the increasingly popular hypothesis that political communication is driven by media logic and by political and media system characteristics. In short: sooner or later, the modes and styles of American media will appear in Europe too. The complex and volatile relationship betweenmedia and politics in the Netherlands in the last half-century does show some, although not uni-linear signs of media logic. The strength of a public service tradition and a political culture of nonadversariality, however, seem to have stopped the developments short of a political communication style which is characterised by performance driven campaigning, horse race and poll driven reporting, orientation on the public as consumers, journalistic dominance, agenda setting and cynicism.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj