izpis_h1_title_alt

Popular media of the Vietnamese diaspora
ID Cunningham, Stuart (Avtor), ID Nguyen, Tina (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-MKGZPGKT Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Uporaba pojma "diaspora" omogoča razumevanje mnogih velikih populacijskih gibanj v tem stoletju in spremljajočih kompleksnih procesov v oblikovanju in ohranjanju kulturne identitete. Vietnamska diaspora je nedvomno zelo specifična, ker je nastajala predvsem z begunci in izgnanci. Vietnamci, najprej begunci in šele kasneje priseljenci na Zahod, se boleče zavedajo nasprotij med privrženostjo svoji izvorni kulturi in zahtevami po prilagajanju novim kulturam v državah-gostiteljicah. V analizi kulturnih in medijskih značilnosti vietnamske diaspore avtorja identificirata tri kulturne usmeritve v teh skupnostih: nujno potrebo po ohranjanju predrevolucionarne vietnamske kulturne dediščine in tradicij, iskanje lastnega prostora v elitni kulturi in prizadevanje za oblikovanje posebnih hibridnih identitet, oprtih na dominantne oblike popularne zahodne kulture. Vietnamska avdio-vizualna industrija v diaspori je sicer zelo skromna, pa vendar vietnamski izseljenci v osnovi zavračajo produkcijo iz "domovine" zaradi kompromitiranosti s komunističnim režimom. Avtorja zaključujeta, da mediji, ki jih uporabljajo vietnamski izseljenci, teh konfliktov ne razrešujejo, pač pa jih celo "uprizarjajo".

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Vietnamci, etnične skupine, diaspora, imigranti, popularna kultura, kulturna identiteta, množični mediji, množično komuniciranje, Vietnamese, ethnic group, diaspora, immigrant, popular culture, cultural identity, mass media, mass communication
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:1999
Št. strani:Str. 71-91
Številčenje:Vol. 6, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-75603 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:19052381 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:3579
Število prenosov:283
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor&Francis
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Popularni mediji vietnamske diaspore
Izvleček:
The concept of 'diaspora' can be usefully applied to understanding many of the major population movements this century and to the accompanying complex processes of the maintenance and negotiation of cultural identity. The Vietnamese diaspora is arguably unique because of its historical roots in refugee-exile circumstances. Originally refugees and only lately immigrants, the Vietnamese peoples in the Western world are acutely aware of the conflicting loyalties to their original cultures and the demands of adapting to their new host cultures. In analysing the cultural and media environment inthe Vietnamese diaspora, the article identifies three cultural positions within these communities: the felt need to maintain pre-revolutionary Vietnamese heritage and traditions, to find a negotiated place within a more mainstreamed culture, or to engage in the formation of distinct hybrid identities centering around dominant Western popular cultural forms. Although the Vietnamese audio-visual media industry is very small and of negligible export dynamic, most overseas Vietnamese ultimately reject the output of the 'homeland' as fatally compromised through production under a Communist regime. The article concludes that the media consumed by overseas Vietnamese, rather than resolving these conflicts, tend rather to 'stage' them, give them voice and manage them in a productive tension.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj