izpis_h1_title_alt

Gone to the market? The development of Asian and Greek-Cypriot community media in Britain
ID Tsagarousianou, Roza (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-JNCUQFSF Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek obravnava skupnostne medije (radio etničnih manjšin, kabelsko, satelitsko in zemeljsko televizijo) v Združenem kraljestvu in njihov položaj v globalnem okviru medijev razseljenih skupnosti ter med mediji v sodobni Britaniji. Ti mediji so nastali delno kot posledica konca pomanjkanja frekvenc, kar je sprožilo fragmentacijo trga in spodbudilo oz. omogočilo nastanek novih, specializiranih medijev. Po svoji naravi se razlikujejo od drugih lokalnih, regionalnih ali skupnostnih medijev, ker iščejo svoje občinstvo v manjšinskih skupnostih, katerih identiteta ni ukoreninjena v trdno povezanih lokalnih skupnostih. Na temelju izsledkov raziskav o azijskih in grškociprskih skupnostnih medijih v Veliki Britaniji avtorica kritično osvetljuje razvoj medijev etničnih skupnosti v Veliki Britaniji v zadnjih dveh desetletjih. Proučuje pripravo programov za etnične skupnosti v okviru javne radiodifuzije in ocenjuje njihovo strukturo, obseg, opredeljene cilje in položaj med lokalnim in globalnim. V nadaljevanju ocenjuje politike pri oblikovanju političnega, zakonskega in regulacijskega okvira, ki so omogočile razvoj specifičnih elektronskih medijev v etničnih skupnostih (kabelsko in satelitsko televizijo, radio in v zadnjem obdobju tudi zemeljsko televizijo).

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Aziati, Grki, Velika Britanija, tržni mehanizmi, množični mediji, diaspora, imigranti, etnične skupine, javni mediji, televizija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:1999
Št. strani:Str. 55-69
Številčenje:Vol. 6, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-75373 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:19051869 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:1255
Število prenosov:272
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor&Francis
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Obsojeni na trg? Razvoj medijev azijske in grškociprske skupnosti v Veliki Britaniji
Izvleček:
This article focuses on minority community media (ethnic minority radio, cable,satellite and terrestrial television) in the UK and their position within global diasporic media landscapes as well as in the media landscape of contemporary Britain. These media, partly products of the end of frequency scarcity which has led to media market fragmentation and encouraged/enabled the creation of new, specialised media, are distinct from other local, regional or community media as they identify their audience in minority communities whose identities are not rooted in well bounded localities.

Ključne besede:Asiatic, Greeks, Great Britain, market mechanism, mass media, diaspora, immigrant, ethnic group, public media, television

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj