izpis_h1_title_alt

Photography, memory and nostalgia : a critical look at the documentary tradition in Korea
ID Im, Yung-Ho (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.javnost-thepublic.org/issue/2007/3/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Based on the photographs of Ki-chan Kim, this essay examines how the tradition of documentary photography in Korea evolved in terms of subject, style, and ways of seeing. It emerged as a humanistic response to the harsh social reality of the 1940s in an oppressive political atmosphere for photographers dealing with socially sensitive subjects. Hence, a compromise between roles of the arts and social muckraking characterised the evolving documentary tradition. In documenting the back streets of Seoul, Kim tends to reduce a subject with broad social implications to an introspective story of personal memory, thus representing the Korean documentary tradition.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 65-78
Številčenje:Vol. 14, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-74916 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:77
ISSN pri članku:1318-3222
COBISS.SI-ID:26712157 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:759
Število prenosov:125
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Javnost = The public
Skrajšan naslov:Javnost
Založnik:Taylor & Francis, European Institute for Communication and Culture
ISSN:1318-3222
COBISS.SI-ID:40119808 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Na primeru fotografa Ki-chan Kima članek proučuje, kako se je oblikovala tradicija korejske dokumentarne fotografije glede na predmet, stil in pogled. Nastala je kot humanistični odgovor na trdo družbeno stvarnost v letih po 1940, v zatiralskem političnem ozračju za fotografe, ki so slikali družbeno občutljive teme. Za to obdobje je zato značilen kompromis med vlogo umetnosti ter vlogo razkrivanja socialnih nepravičnosti. Kim z dokumentiranjem stranskih ulic Seula spreminja tematiko s širokimi družbenimi implikacijami v introspektivno pripoved osebnega spomina.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj