izpis_h1_title_alt

Practitioner research in kindergarten and teachersʼ professional development
ID Krek, Janez (Avtor), ID Vogrinc, Janez (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3146 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Research literacy is becoming a very important part in teacher education. There is ample evidence that teacher research can be a powerful factor in the lives of teacher-researchers: teacher-researchers report learning more about their students, about their schools or kindergartens, and about themselves; they use this knowledge to modify their practice, to feel more professional, and to engage authentically with the profession of teaching in a new way (for more on this, see Berger, Boles & Troen 2005).

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:pre-school education, teacher education
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:3 str.
PID:20.500.12556/RUL-73421 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.01
COBISS.SI-ID:10701385 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.11.2015
Število ogledov:1364
Število prenosov:152
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:raziskovalna pismenost, raziskovanje, predšolska vzgoja, izobraževanje učiteljev

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj