izpis_h1_title_alt

Vloga umetnosti v Tagorejevem konceptu šolanja
ID Lesar, Irena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3197/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Ta članek se osredinja predvsem na vlogo in pomembnost umetnosti v procesu vzgoje in izobraževanja v Tagorejevi šoli Shantiniketan. Tagore je vzgojno-izobraževalni proces opredelil kot eno z življenjem in je verjel, da nam lahko le vzgoja in izobraževanje dajeta resnično svobodo. Zato je ključno, da v vzgojno-izobraževalnem procesu dosežemo vsestranski razvoj posameznika za harmonično prilagoditev realnosti. Umetnost mora biti bistveni del življenja in vzgojno-izobraževalnega procesa, saj samo ta omogoča izražanje posameznikovih doživetij, predstavlja vir uživanja in ne nazadnje omogoča prepoznavanje harmonične povezanosti med vesoljem, individualno resničnostjo in nesmrtnostjo. Samo umetnost (in narava kot učitelj) omogoča razvoj celotne osebnosti pa tudi zaznavanje oz. dojemanje realnosti in resnice. Tagore torej razume vlogo umetnosti v življenju posameznika kot ključni dejavnik pri oblikovanju njegove osebnosti in kot tiste, ki prispevajo k človečnosti.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Shantiniketan
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:2015
Št. strani:111-128
Številčenje:5
PID:20.500.12556/RUL-73236 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-9719
Datum objave v RUL:28.10.2015
Število ogledov:968
Število prenosov:127
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The role of the arts in Tagoreʼs concept of schooling
Izvleček:
The present article focuses particularly on the role and significance of the arts in the process of primary schooling in Tagore’s school. He defined education as that which is one with life, and he believed that only education can give us real freedom. It is therefore essential that in the process of education we achieve the all-round development of the individual for harmonious adjustment to reality. The arts should be an essential part of life and of education, as it is only through the arts that it is possible to express one’s experience and recognition of the harmonious connection between the universe, the individual reality and immortality, in addition to their being a source of pleasure. Only the arts (and nature as a teacher) enable the development of the entire personality, as well as the perception of reality and truth. Tagore thus understands the role of the arts in the life of the individual as a key factor in the formation of his/her personality, contributing to humanity.

Ključne besede:Shantiniketan

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj