Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Pa poskusimo!
ID
Razpet, Nada
(
Author
),
ID
Furlan, Petra
(
Author
),
ID
Cotič, Nastja
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3179/
Image galllery
Abstract
Živimo v mestu ob morju, zato je popolnoma naravno, da se otroci v vrtcu in učenci osnovnih šol že zgodaj srečajo z vodo. Večina se že zgodaj nauči plavati, pri tem pa se igrajo s predmeti, ki plavajo ali potonejo. Pogosto pričakujemo, da nekaterih osnovnih pojmov otrokom in učencem ni treba posebej razlagati ali jih utrjevati. Zdi se nam, da sta jim pojma, kot sta plava ali potone, že ob vstopu v šolo popolnoma jasna. Kaj beseda sama pomeni, otroci vedo, čeprav jih z drugimi besedami ne znajo opisati. Nič drugače ni, če razlago besede plava zahtevamo od študentov (Razpet 2006). Tema plavanje in potapljanje je zahtevna, ker morajo otroci razmišljati o več vplivih hkrati, to je o masi, obliki in lastnosti tekočine, v katero polagamo predmete. Načrtno raziskovanje je torej za to temo nujno.
Language:
Unknown
Keywords:
fizika
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Univerzitetna založba Annales
Year:
2015
Number of pages:
419-431
PID:
20.500.12556/RUL-73123
Publication date in RUL:
20.10.2015
Views:
1714
Downloads:
189
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
physics
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back