izpis_h1_title_alt

Pa poskusimo!
ID Razpet, Nada (Author), ID Furlan, Petra (Author), ID Cotič, Nastja (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/3179/ This link opens in a new window

Abstract
Živimo v mestu ob morju, zato je popolnoma naravno, da se otroci v vrtcu in učenci osnovnih šol že zgodaj srečajo z vodo. Večina se že zgodaj nauči plavati, pri tem pa se igrajo s predmeti, ki plavajo ali potonejo. Pogosto pričakujemo, da nekaterih osnovnih pojmov otrokom in učencem ni treba posebej razlagati ali jih utrjevati. Zdi se nam, da sta jim pojma, kot sta plava ali potone, že ob vstopu v šolo popolnoma jasna. Kaj beseda sama pomeni, otroci vedo, čeprav jih z drugimi besedami ne znajo opisati. Nič drugače ni, če razlago besede plava zahtevamo od študentov (Razpet 2006). Tema plavanje in potapljanje je zahtevna, ker morajo otroci razmišljati o več vplivih hkrati, to je o masi, obliki in lastnosti tekočine, v katero polagamo predmete. Načrtno raziskovanje je torej za to temo nujno.

Language:Unknown
Keywords:fizika
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Univerzitetna založba Annales
Year:2015
Number of pages:419-431
PID:20.500.12556/RUL-73123 This link opens in a new window
Publication date in RUL:20.10.2015
Views:1714
Downloads:189
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:physics

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back