Podrobno

Preverjanje razumevanja koncepta tiska/knjige v skupini 5-6 let starih otrok v Otroškem vrtcu Metlika : diplomsko delo
ID Kordič, Kristina (Avtor), ID Skubic, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3173/ Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (717,98 KB)
MD5: 2F60139D84C0ABAA4A5FA2715753F6C9

Izvleček
Diplomsko delo z naslovom Preverjanje razumevanja koncepta tiska/knjige v skupini 5–6 let starih otrok v Otroškem vrtcu Metlika sestoji iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del obsega pet poglavij, v katerih sem opredelila pojme: pismenost, vrste pismenosti, razumevanje koncepta tiska, bralna pismenost, družinska pismenost, književna vzgoja v vrtcu. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti razumevanje koncepta/tiska knjige v skupini otrok, starih od 5 do 6 let. To sem ugotavljala s pomočjo ček liste ter v empiričnem delu rezultate prikazala s tabelo in jih interpretirala.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bralna pismenost, književna vzgoja v vrtcu
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[K. Kordič]
Leto izida:2015
Št. strani:37 f.
PID:20.500.12556/RUL-73117 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.016:003(043.2)
COBISS.SI-ID:10754633 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.10.2015
Število ogledov:1802
Število prenosov:307
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KORDIČ, Kristina, 2015, Preverjanje razumevanja koncepta tiska/knjige v skupini 5-6 let starih otrok v Otroškem vrtcu Metlika : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. K. Kordič. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73117
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Assessing the understanding of the book/printing concept in a group of 5- to 6-year-old children in the Metlika nursery school
Izvleček:
The diploma thesis entitled Assessing the understanding of the book/printing concept in a group of 5- to 6-year-old children in the Metlika Nursery School consists of a theoretical and empirical part. The theoretical part comprises five sections defining the following concepts: literacy, types of literacy, understanding the printing concept, reading literacy, family literacy, literary education in nursery school. The aim of the thesis is to assess the understanding of the book/printing concept in a group of 5- to 6-year-old children, which is established by means of a checklist. The empirical part includes the interpretation of the results presented in a table.

Ključne besede:literacy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Interactions between titanium dioxide nanoparticles and polyethylene microplastics
  2. Nanostrukturirane tanke plasti TiO [spodaj] 2 za elektrokemijsko cepitev vode
  3. Photocatalytic sol-gel/P25 TiO [sub] 2 coatings for water treatment
  4. Identifikacija kontakta med nanodelci in lipidnim dvoslojem
  5. Fotokromne tiskarske barve na osnovi resorufina
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Zr/Cu-TiO[sub]2 catalysts for photocatalytic water treatment
  2. Highly active photocatalytic coatings prepared by a low-temperature method
  3. Pristine and ruthenium-doped TiO [sub] 2 nanoclusters for nitrogen reduction reaction
  4. Vpliv izbranih UV-filtrov na rast celic malignega melanoma
  5. Self-cleaning and anti-fogging surfaces based on nanostructured metal oxides

Nazaj