izpis_h1_title_alt

Percepcija seksizma v visokošolskem prostoru : magistrsko delo
ID Perger, Nina (Avtor), ID Razpotnik, Špela (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Tašner, Veronika (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3081 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Magistrsko delo obravnava seksizem v visokošolskem prostoru s fokusom na konceptualizacijah seksizma s strani oseb, zaposlenih na pedagoških in strokovnih delovnih mestih na fakulteti Univerze v Ljubljani. Visokošolski prostor se v delu obravnava kot spolno zaznamovana in zaznamujoča institucija z androcentričnim spolnim režimom, ki se reproducira tako na ravni formalnih hierarhij, kjer odločevalska mesta v večji meri zasedajo osebe, družbeno prepoznane kot moški, kot tudi na ravni neformalnih razmerij moči, zaznamovanih z moško dominacijo. Na podlagi empiričnega dela se z raziskovalnim instrumentom poglobljenih polstrukturiranih intervjujev obravnava individualne konceptualizacije seksizma v povezavi s percepcijo seksizma v izbranem visokošolskem prostoru in (ne)posrednimi izkušnjami s seksizmom v taistem prostoru ter načine odzivanj na doživet seksizem ob hkratni obravnavi izstopajočih načinov legitimizacije seksizma. Delo z raziskavo kvalitativnega značaja pomembno prispeva k obstoječim raziskavam spolnih neenakosti v visokošolskem prostoru, ki so pogosto kvantitativnega značaja, saj se osredotoča na subjektivne konceptualizacije seksizma, pripovedi doživljanja seksizma ter procese, ki spremljajo odzivanje in neodzivanje na doživet seksizem, s čimer omogoča pridobivanje poglobljenega vpogleda v reprodukcijo družbenih asimetričnih razmerij moči med spoli.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:androcentričnost, spolno zaznamovana institucija, asimetrična razmerja moči
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[N. Perger]
Leto izida:2015
Št. strani:108 str., [14] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-72701 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.101.232(043.2)
COBISS.SI-ID:10719817 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.09.2015
Število ogledov:1532
Število prenosov:265
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Perception of sexism in higher education
Izvleček:
The Master's thesis is addressing the sexism in higher education with focus on conceptualizations of sexism by individuals employed in pedagogic and professional positions at the Faculty at University of Ljubljana: the field of higher education is conceptualized as a gendered institution with androcentric gender regime, reproduced both at the level of formal hierarchy, where decision-making positions are largely occupied by individuals, socially recognized as men, as well as at the level of informal power relations, marked by masculine domination. On the basis of empirical research with in-deph semistructured interviews conceptualizations of sexism are addressed in relation to perception of sexism in the field of higher education, in/direct experiences with sexism, ways of responding to experienced sexism and mechanisms used for legitimation of sexism. Based on empirical qualitative research and the in-depth insight into the social reproduction of asymmetrical power relations between genders the Master's thesis presents an important contribution to the field of existing mostly quantitative research on gender inequality in higher education as it is focused on the subjective conceptualizations of sexism, the narratives about experienced sexism and processes that accompany the responses to experienced sexism or the absence of it.

Ključne besede:androcentrism

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj