izpis_h1_title_alt

Model vodenega dokazovanja v geometriji : diplomsko delo
ID Jedrinović, Sanja (Avtor), ID Magajna, Zlatan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3060 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu obravnavam problematiko poučevanja dokazovanja v šolah. Dokazovanje je bistvo vsega matematičnega raziskovanja, vendar kljub vsem pomembnim funkcijam dokaza, se mu tako učenci kot tudi učitelji izogibajo. Še več, učenci ne prepoznajo potrebe po formalnem dokazu, ki vključuje deduktivno argumentiranje, in naivno zaupajo empirični razvidnosti kot edini verodostojni potrditvi neke izjave. V nadaljevanju predstavljam drugačen pristop k dokazovanju v geometriji, in sicer računalniški model vodenega dokazovanja s pomočjo programa Ok Geometry. S pomočjo izdelanega modela želim pokazati, da lahko učenci z nekaj vodenja v ritualu dokazovanja navajajo več opažanj in ustreznih deduktivnih argumentov ter so posledično pri reševanju geometrijskih problemov bolj uspešni.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:deduktivno argumentiranje, formalni dokaz, geometrijski problemi, opažanja v geometrijskih konstrukcijah, poučevanje dokazov
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[S. Jedrinović]
Leto izida:2015
Št. strani:57 str.
PID:20.500.12556/RUL-72674 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:514(043.2)
COBISS.SI-ID:10710601 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.09.2015
Število ogledov:1090
Število prenosov:181
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A model of assisted proving in geometry
Izvleček:
My diploma work deals with the problems of teaching proving in schools. Proving is the basis of all mathematical research, yet, despite all the important functions of proof, both students and teachers avoid it. Moreover, students do not recognize the necessity of a formal proof, which includes deductive argumentation and naively trust empirical research as the only reliable confirmation of a statement. In the following, I present a different approach to proving in geometry, namely a computer model of guided proving made with the program Ok Geometry. With the assistance of the made model I want to show that student can, with some guidance, present multiple observations and relevant deductive arguments in the ritual of proving and are consequently more successful at solving geometrical problems.

Ključne besede:deductive argumentation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj