izpis_h1_title_alt

Vpliv časovne odmaknjenosti obravnave snovi na uspešnost na nacionalnem preverjanju znanja iz fizike : diplomsko delo
ID Jurić, Dragana (Avtor), ID Bajc, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/3038 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Nacionalno preverjanje znanja v Sloveniji poteka konec 6. in 9. razreda. V 9. razredu Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport poleg slovenščine in matematike izbere tudi tretji predmet, pri katerem učenci pokažejo svoje znanje. V letih 2007, 2008, 2012 in 2014 je bila za tretji predmet izbrana fizika. Sama uspešnost reševanja nalog skozi vsa ta leta je napeljevala k temu, da učenci uspešneje, glede na povprečno število doseženih točk, rešujejo naloge iz fizikalnih vsebin 9. razreda v primerjavi z nalogami iz vsebin 8. razreda. S programom Excel in statističnim t-testom skozi diplomsko nalogo pokažemo, da je to res. Izmerjeno statistično pomembno razliko v uspešnosti reševanja lahko delno pripišemo pozabljanju, ki je tem večje, čim dlje je minilo od obravnave določene fizikalne snovi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pozabljanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[D. Jurić]
Leto izida:2015
Št. strani:27 str.
PID:20.500.12556/RUL-72622 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:53:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:10698825 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.09.2015
Število ogledov:896
Število prenosov:164
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of the time distance between the teaching and the assessment on the pupils' achievements in the National assessment in physics
Izvleček:
National Assessments of Knowledge in Slovenia take place at the end of the 6th and the 9th grade. In grade 9, the Ministry of Education, Science and Sport selects, in addition to the Slovene language and mathematics, also a third subject, in which students demonstrate their knowledge. In the years 2007, 2008, 2012, and 2014 physics was the selected third subject. Throughout all these years many teachers speculated that pupils are more successful (according to the average number of points achieved) in solving tasks with physical content of 9th grade in comparison with the tasks with the content of the 8th grade. This hypothesis is tested and confirmed in the thesis with the use of Excel program and a statistical t-test. The measured statistically significant difference in the effectiveness of task solving can be partially attributed to forgetting, which follows a simple rule: the more time passes from learning a certain (physics) topic, the less of the topic content one remembers.

Ključne besede:Physics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj