izpis_h1_title_alt

Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
ID Magajna, Lidija (Author), ID Kavkler, Marija (Author), ID Košak Babuder, Milena (Author), ID Zupančič Danko, Alenka (Author), ID Seršen Fras, Alenka (Author), ID Rošer, Andreja (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/3008/ This link opens in a new window

Abstract
Kot otroke s primanjkljaji na posameznih področjih učenja usmerjamo otroke s težjo obliko specifičnih učnih težav, pri katerih se zaradi znanih ali neznanih motenj ali razlik v delovanju centralnega živčnega sistema kljub povprečnim ali nadpovprečnim intelektualnim sposobnostim pojavljajo izrazite težave pri branju, pisanju, pravopisu in/ali računanju. Pojavljajo se tudi zaostanki v razvoju in/ali motnje pozornosti, pomnjenja, mišljenja, koordinacije, komunikacije, socialnih sposobnosti in/ali emocionalnega dozorevanja. Primanjkljaji vplivajo na kognitivno predelovanje besednih in nebesednih informacij, ovirajo usvajanje in avtomatizacijo šolskih veščin ter vse življenje vplivajo na učenje in vedenje. So notranje narave in niso primarno pogojeni z neustreznim poučevanjem in drugimi okoljskimi dejavniki, vidnimi, slušnimi ali motoričnimi okvarami, nevrološkimi motnjami in motnjami v duševnem razvoju ter vedenjskimi in čustvenimi težavami ali motnjami, čeprav se lahko pojavljajo skupaj z njimi.

Language:Unknown
Keywords:primanjkljaji
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Zavod RS za šolstvo
Year:2015
Number of pages:23-31
PID:20.500.12556/RUL-72401 This link opens in a new window
Publication date in RUL:16.09.2015
Views:3662
Downloads:287
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back