Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Vloga staršev pri branju v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju : diplomsko delo
ID
Samsa, Maša
(
Avtor
),
ID
Skubic, Darija
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3002/
Galerija slik
Izvleček
Diplomsko delo z naslovom Vloga staršev pri branju v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu opredeljujem pismenost, vrste pismenosti, branje, bralno motivacijo in vlogo družine pri razvijanju branja. Opisujem tudi pomen pogovora o prebranem za otroka in vlogo knjige za kasnejši razvoj in uspeh otrok. Cilj mojega diplomskega dela je ugotoviti, kakšno vlogo imajo starši pri branju otrok v predšolskem in zgodnješolskem obdobju. V empiričnem delu sem se osredotočila na starše in preko anketnega vprašalnika analizirala njihove odgovore ter naredila primerjavo med starši otrok, ki obiskujejo vrtec, in starši otrok, ki so v prvem razredu osnovne šole. Rezultati raziskave so pokazali, da so anketirani starši v večini seznanjeni s pomembnostjo svoje vloge pri razvijanju in učenju branja otrok, vendar na podlagi pridobljenih rezultatov sklepam, da bi jih bilo potrebno še bolj ozaveščati in seznanjati s pomembnostjo družinskega in vsakodnevnega branja z otroki, zato v diplomskem delu navajam predloge, s katerimi bi izboljšali seznanjenost in ozaveščenost staršev o obravnavanem področju.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
pismenost
,
bralna motivacija
,
pogovor
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
[M. Samsa]
Leto izida:
2015
Št. strani:
47 str.
PID:
20.500.12556/RUL-72394
UDK:
373.2:028(043.2)
COBISS.SI-ID:
10685513
Datum objave v RUL:
16.09.2015
Število ogledov:
2037
Število prenosov:
246
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SAMSA, Maša, 2015,
Vloga staršev pri branju v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. M. Samsa. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/3002/
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The role of parents with reading in pre-school and early-age school
Izvleček:
The Diploma Work, entitled The role of parents with reading in pre-school and early-age school is composed of theoretical and empirical part. In the theoretical part I write about literacy, kinds of literacy, reading, reading motivation and family influence on child’s reading. I also write about importance of the discussion after reading and the role of books in child’s development and future success. The main purpose of my Diploma Work is to find out the role of parents with reading in pre-school and early-age school. In the empirical part my focus is on parents and prepared questionnaire for them. I will analyse their answers and do the comparison between parents whose kids are in kindergarten and parents whose kids are in first grade. The results showed that the majority of interviewed parents are aware of the importance of their roles in their child’s reading, but according to the results I think parents should be more acquainted with the importance of frequent reading within family, which leads me to suggesting some ideas which would improve the awareness of this subject.
Ključne besede:
literacy
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Sheme obveznega dodatnega pokojninskega zavarovanja v Sloveniji
Pokojninska reforma v Sloveniji
Predlogi za reformo pokojninskega sistema v Sloveniji
Dolgoročna vzdržnost dokladnega pokojninskega sistema v Sloveniji
Dolgoročna vzdržnost prvega stebra pokojninskega sistema v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Empirično ocenjevanje vzdržnosti obveznega pokojninskega in invalidskega zavarovanja v Sloveniji
Bančna garancija kot instrument zavarovanja
Nazaj