Podrobno

Vpliv družbenih sprememb na vzgojo in izobraževanje
ID Devjak, Tatjana (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2983/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Znanstvena monografija »Vpliv družbenih sprememb na vzgojo in izobra - ževanje« je druga monografija, ki je nastala kot rezultat sodelovanja z vzgoj - no-izobraževalnimi inštitucijami, s katerimi Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani dolgoročno sodeluje. S partnerskimi inštitucijami pa ne sodeluje le pri izvedbi študijskih programov, ampak tudi pri večini svojih pomemb - nih projektov: od prenove študijskih programov do organizacij strokovnih in znanstvenih posvetov ter izvedbe znanstveno-razvojnih projektov.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/RUL-72271 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-253-181-2 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.09.2015
Število ogledov:2280
Število prenosov:153
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DEVJAK, Tatjana, 2015, Vpliv družbenih sprememb na vzgojo in izobraževanje [na spletu]. 2015. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta. [Dostopano 15 april 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/2983/
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Raziskujemo polovico
  2. Vzorci kot učno okolje za učenje matematike
  3. Posploševanje pri reševanju problema iz obsega
  4. Matematična preiskovanja zanimivih naravnih števil
  5. Direktni pristop pri pouku matematike
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vizualizacija geometrijskih pojmov z uporabo geoplošče v osnovni šoli
  2. Elektronski učbenik za poučevanje Pitagorovega izreka pri pouku matematike v osnovni šoli
  3. Živi kotički v osnovni šoli
  4. Sodelovanje učiteljev s starši nadarjenih otrok v osnovni šoli
  5. Matematično nadarjeni učenci v osnovni šoli

Nazaj