izpis_h1_title_alt

Vrednotenje uporabniškega vmesnika: program GIG (Glasbena šola Izposoja gradiva) : magistrsko delo
ID Tauzes, Vanja (Author), ID Žumer, Maja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (2,67 MB)
MD5: AAA745F0CA45514945B2794563625C5F
PID: 20.500.12556/rul/b035c76f-0918-4e14-989b-c01e943feb20

Abstract
V magistrskem delu je predstavljen program GIG (Glasbena šola Izposoja gradiva), ki se v knjižnicah na glasbenih in osnovnih šolah uporablja za popis in izposojo knjižničnega in neknjižničnega gradiva. Cilj magisterskega dela je bil ugotoviti, če so uporabniki zadovoljni s programom GIG in z funkcijami, ki jih omogoča. Želeli smo ugotoviti, kaj in kako bi lahko program izboljšali. V empiričnem delu magisterske naloge se je s pomočjo ekspertne študije in spletne ankete vrednotil uporabniški vmesnik GIG. Pri raziskovalnih metodah je bilo ugotovljeno, da imajo vsebinske težave s programom GIG le uporabniki, ki imajo formalno glasbeno izobrazbo. Zato bi bilo nujno sprejetje obveznih pravil za vnašanje podatkov za polja Naslov, Avtor, Ključne besede. Predvidevamo, da tako ne bo prihajalo do podvajanja zapisov in bo zaposlenim v knjižnicah na glasbenih šolah olajšalo popisovanje gradiva. Uporabniki si želijo podatkovno polje za vnašanje števila partitur in partov in pomoč programa, saj program tega še ne omogoča.

Language:Slovenian
Keywords:uporabniški vmesniki, načrtovanje, vrednotenje, programska oprema, program Glasbena šola - izposoja gradiva, vrednotenje, bolonjske magistrske naloge
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FF - Faculty of Arts
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[V. Tauzes]
Year:2013
Number of pages:78 f.
PID:20.500.12556/RUL-72242 This link opens in a new window
UDC:004.5:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:53508706 This link opens in a new window
Publication date in RUL:08.09.2015
Views:1586
Downloads:435
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Evaluating the user interface: the GIG (Glasbena šola Izposoja gradiva) application
Abstract:
The thesis presents the GIG (Music School book borrowing) application, which is used by librarians in elementary and music schools for inventory and borrowing of library and non-library material. The aim of this work is to determine whether users are satisfied with the GIG application and functionalities it provides, and to identify possible application improvements. The user interface of the GIG application was evaluated using expert study and online surveys. The results have shown that users with only the formal music education have substantial problems with the use of application. Therefore it is necessary to adopt a set of rules for data entry in the "Title", "Author", "Keywords" fields, which would consequently prevent the record duplication and facilitate the inventory of material. Also, the users have expressed a wish for an additional data field (number of parts) and in-application help system.


Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back