izpis_h1_title_alt

Knjižnice in družbena omrežja : Facebook in Twitter v Knjižnici Antona Tomaža Linharta Radovljica
ID Klemenčič, Sara (Avtor), ID Žumer, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,20 MB)
MD5: 88312400F8A9520275D85D9141ED1F02
PID: 20.500.12556/rul/e2706591-9c5c-4492-8060-1fea8b5f3c2d

Izvleček
Po pregledu smernic za objavljanje in pojavljanje knjižnic na družbenih omrežjih, je bila z eksperimentalno metodo izvedena raziskava. V obdobju štirih mesecev smo s pomočjo analize načrtovanih in nenačrtovanih objav preverili štiri raziskovalna vprašanja. Izkazalo se je, da promocija družbenih omrežij pripomore k večjemu številu sledilcev, vnaprej pripravljen načrt za objavljanje na družbenih omrežjih prinaša boljši odziv sledilcev, večje število zaposlenih pri objavljanju na družbenih omrežjih ne izboljša in ne poslabša odziva sledilcev, slikovno gradivo v objavah pa je veliko bolj zanimivo in privlačno za sledilce.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družbena omrežja, splošna knjižnica, uporabniki, sledilci, Facebook, Twitter, Slovenija, bolonjske magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Klemenčič]
Leto izida:2014
Št. strani:72 f.
PID:20.500.12556/RUL-72219 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:027:316.472.4(497.4)(043.3)
COBISS.SI-ID:55568994 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.09.2015
Število ogledov:2552
Število prenosov:390
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
After reviewing the guidelines for appearance of libraries in social networks, the experimental method conducted the survey. In four months we have through the analysis of planned and unplanned posts total checked four research questions. It turns out that the promotion of social networks contributes to a large number of followers, pre-prepared plan for publishing on social networks brings a better response of followers, the greater the number of employees in publishing on social networks does not improve and not worsen the response followers, pictures and visual post are more interesting and appealing to followers.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj