Podrobno

Barierne lastnosti Peyerjevih plošč in mukusa tankega črevesja podgane za učinkovine vgrajene v mikrodelce
ID Kolenc, Irena (Avtor), ID Žakelj, Simon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/magistrske/2014/Kolenc_Irena_mag_nal_2014.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Peyerjeve plošče, mikrodelci, topnost učinkovin, permeabilnost učinkovin, mukoliza, difuzijske celice Sweetana-Grass
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Kolenc]
Leto izida:2014
Št. strani:59 f.
PID:20.500.12556/RUL-71579 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:542.9+543.06(043.3)
COBISS.SI-ID:3731825 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1938
Število prenosov:375
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOLENC, Irena, 2014, Barierne lastnosti Peyerjevih plošč in mukusa tankega črevesja podgane za učinkovine vgrajene v mikrodelce [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : I. Kolenc. [Dostopano 15 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/magistrske/2014/Kolenc_Irena_mag_nal_2014.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Barrier properties of Peyer's patches and rat small intestinal mucus for drugs loaded in microparticles

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izkušnje učiteljev razrednega pouka s poučevanjem gospodinjstva
  2. Odnos osnovnošolskih učiteljev do poučevanja predmeta Gospodinjstvo
  3. Soočanje učiteljev razrednega pouka s spletnim nasiljem
  4. Osveščenost učencev o piktogramih na pogosto uporabljenih živilih
  5. Kompetence učiteljev razrednega pouka za zagotavljanje kakovosti predmeta Šport
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Kombinirani pouk z vidika učiteljev
  2. Priprava učiteljev na pouk glasbene umetnosti
  3. Pogledi učiteljev razrednega pouka na učni prostor njihove šole
  4. Spopadanje učiteljev razrednega pouka z neželenim vedenjem otrok v šoli
  5. Učiteljevo zaznavanje težav pri poučevanju učencev s posebnimi potrebami

Nazaj