Podrobno

Preučevanje ekspresije gena za folatni receptor ß v nedrobnoceličnem pljučnem rakavem tkivu : diplomska naloga
ID Meško, Jasna (Avtor), ID Černe, Darko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2011/Mesko_Jasna_dipl_nal_2011.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pljučni rak, tumorski makrofagi, folatni receptor ß, izražanje gena FOLR2
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FFA - Fakulteta za farmacijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Meško J.]
Leto izida:2011
Št. strani:VIII, 52 f.
PID:20.500.12556/RUL-71246 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:577
COBISS.SI-ID:3132273 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:3041
Število prenosov:267
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MEŠKO, Jasna, 2011, Preučevanje ekspresije gena za folatni receptor ß v nedrobnoceličnem pljučnem rakavem tkivu : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : Meško J. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.ffa.uni-lj.si/fileadmin/datoteke/Knjiznica/diplome/2011/Mesko_Jasna_dipl_nal_2011.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Study of folate receptro ß gene expression in non-small cell lung cancer tissue

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Družbena odgovornost mikro podjetij v času pandemije (Covid-19) v Sloveniji
  2. Zaznave potrošnikov o družbeni odgovornosti podjetij
  3. Koncept družbene odgovornosti podjetij
  4. Organizacijska zavezanost kot posledica družbene odgovornosti podjetij
  5. Vključevanje podjetij v koncept družbene odgovornosti
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Družbena odgovornost poslovanja podjetij
  2. Hotel employees and corporate social responsibility
  3. Socialno podjetništvo in družbena odgovornost podjetij v kontekstu moralne ekonomije
  4. Družbena odgovornost multinacionalnih podjetij
  5. Ali je zvestoba kupcev odvisna od družbene odgovornosti podjetij?

Nazaj