izpis_h1_title_alt

Strategija rasti z blagovno znamko : primer mladega podjetja
ID Virant, Nina (Avtor), ID Drnovšek, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/virant1577-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:majhna podjetja, kultura, prodaja, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, internacionalizacija, blagovne znamke, strategija, zunanja trgovina, trženje, proizvodi, cena
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Virant]
Leto izida:2014
Št. strani:III, 73 str.
PID:20.500.12556/RUL-70708 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:22458086 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1329
Število prenosov:144
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:small enterprises, culture, sales, company performance, business efficiency, internationalization, trademarks, strategy, foreign trade, marketing, products, price

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj